لوگو موسسه خیریه مهرآمن

افتتاح شعبه مدد کاری موسسه مهرآمن در شهرستان منوجان

موسسه خیریه کاروان محبت و کارگشایی مهرآمن در راستای رسالت خود مبنی خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان بی بضاعت علاوه بر استعدادیابی و مراکز شبانه روزی نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست؛ در حوزه درمان کودکان در سطح کشور نیز اقدامات مثمر ثمری انجام داده است.

مدیرعامل موسسه خیریه کاروان محبت و کارگشایی مهرآمن در مراسم افتتاحیه دفتر مددکاری این موسسه در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان منوجان استان کرمان گفت: اهتمام ما بر این است که با کمک های مردمی و نیکوکاران عزیزی که همراهان همیشگی ما هستند بستری را فراهم کنیم که هیچ کودک و نوجوانی به علت نداشتن هزینه درمان دچار آسیب های جبران ناپذیر نشوند. مدیریت محترم بیمارستان امام حسین(ع) نیز در راستای عمل به این مهم و منطبق با تفاهم نامه‌ی منعقد شده فی ما بین،ما را در این مسیر همراهی میکند.
فرشاد یاسمیان خاطر نشان کرد: بخش مددکاری موسسه مهرآمن که در بیمارستان امام حسین(ع)  شهرستان منوجان استان کرمان مستقر است پذیرای بیماران کودک و نوجوان از شهرستان‌های مجاور نیز می‌باشد.

او با تاکید بر اینکه هم افزایی با موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، سمن‌ها، مساجد و سازمان های متولی در حوزه محرومیت زدایی برای جلوگیری از موازی کاری یکی از اصول اساسی فعالیت‌های مهرآمن می‌باشد، گفت:  بخش اعظمی از بیمارانی که به موسسه مهرآمن معرفی و به بیمارستان‌های طرف قرارداد ما مراجعه می کنند، به واسطه مجموعه های نام برده حاصل می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه کاروان محبت و کارگشایی مهرآمن در ادامه افزود: بخش دیگر مددجویان می‌توانند با مراجعه به سایت مهرآمن یا بیمارستان‌های طرف قرارداد  به صورت  صد درصد رایگان با کمک خیرین مراحل درمان خود را طی کنند.

یاسمیان در پایان اذعان کرد: برنامه آتی ما تا پایان سال1402 با یاری خداوند و همراهی خیرین و مشارکت های مردمی، گسترش و توسعه این امر خداپسندانه و عقد قرارداد و تفاهم نامه با 31 بیمارستان در 31 استان کشور است تا بتوانیم در حوزه درمان فرشته‌های کوچکمان سراسر کشور را پوشش دهیم.

خیر گرامی چنانچه تمایل دارید در این کار خیر سهیم باشید، از طریق راه های زیر اقدام نمایید :

6037-6919-9048-0709
به نام کاروان محبت و کارگشایی مهرآمن

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *