لوگو موسسه خیریه مهرآمن

مرکز نگهداری 3

سایه مهر3 سومین مرکز نگهداری و شبه خانه ما است که یک خانه ویلایی2 طبقه در سه واحد حدودا 190 متری و حیاط دار واقع در خیابان ایران است.

 23 دختر زیبای 13 تا 18 ساله در 2 واحد این خانه زندگی می کنند که توسط مربیان مهربان و صبور مرکز، روزانه به امورات بهداشتی، نظافت، خوراک، پوشاک، ورزشی، تفریحی، آموزش و تربیتی آنها رسیدگی می‌شود.

ما یه آشپز با دستپخت خوب داریم که غذاهای سالم و خوشمزه ایرانی مناسب با ذائقه و رژیم غذایی و البته با نظر سنجی از دخترانمون درست میکنه و گاهی هم برای تنوع و علاقه‌ی بچه‌ها غذاهای فست فودی سفارش میدیم.

گل دخترای ما کلاس‌های جبرانی برای کلاس‌های از دست رفته مدرسه و آمادگی برای ورود به سال جدید درسی را شرکت می کنند و همچنین شرایط مناسب برای شرکت در کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی و باشگاه ورزشی در رشته‌های مختلف را دارند.

حیاط شبه خانه سایه مهر 3 امکان بازی والیبال و بدمینتون و تفریحات لازم برای نوجوانان را دارد و در واقع ما با همراهی و یاری شما خیرین عزیز سعی کردیم امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و سرگرمی کافی را تاحد ممکن داخل مرکز تدارک ببینیم.

اما برای خرید و گشت و گذار به همراه مربی اجازه بیرون رفتن از مرکز رو دارند و مربیان مهربان حسابی مراقب نوجوانان ما هستند.

خرید‌ها به صورت گروهی برای همه انجام میشه ولی دخترامون مثل همه نوجوان ها پول تو جیببی دارند وگاهی خرید شخصی هم می کنند.

جلسات کتابخوانی، تماشای فیلم، برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌های انسان ساز با برنامه‌های مختلف با موضوعات برنامه ریزی، راه های موفقیت و مرور بر زندگی افراد موفق، مهارت زندگی، حل مسئله، آداب معاشرت  و دورهمی شبانه و برنامه‌های مناسبتی از جمله برنامه‌های تربیتی است که برای دختران عزیزمون داریم.

در این شبه خانه یک مسئول فنی، یک روانشناس، یک مددکار، یک آشپز، یک نگهبان و هر واحد تیم مربیان با 6 مربی شیفتی در کنار دخترامون، دیگر اعضای این خانواده هستند.

از مهر دل شما هرچه به سایه مهر رسد تمام و کمال صرف رشد و تعالی دخترانی توانمند و موفق خواهد شد.