لوگو موسسه خیریه مهرآمن

مرکز نگهداری 1

سایه مهر1 اولین مرکز نگهداری و شبه خانه ما است که یک خانه ویلایی حیاط دار واقع در خیابان بهار شمالی است.

 7 دختر زیبای 7 تا 12 ساله در یکی از 2 طبقه‌ی این خانه زندگی می کنند که توسط مربیان مهربان و صبور مرکز، روزانه به امورات بهداشتی، نظافت، خوراک، پوشاک، ورزشی، تفریحی، آموزش و تربیتی آنها رسیدگی می‌شود.

ما یه آشپز با دستپخت خوب داریم که غذاهای سالم و خوشمزه ایرانی مناسب با ذائقه و رژیم غذایی بچه‌ها درست میکنه و گاهی هم برای تنوع و علاقه‌ی بچه ها غذاهای فست فودی سفارش میدیم.

گل دخترای ما کلاس‌های جبرانی برای کلاس‌های از دست رفته مدرسه و آمادگی برای ورود به سال جدید درسی را شرکت می کنند و همچنین شرایط مناسب برای شرکت در کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی و باشگاه ورزشی در رشته‌های مختلف را دارند.

نوگلان ما یه استخر توپ و فضای مناسب برای بازی در حیاط خونه خودشون یعنی مرکز سایه مهر1دارند. در واقع ما با همراهی و یاری شما خیرین عزیز سعی کردیم امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و سرگرمی کافی را تاحد ممکن داخل مرکز تدارک ببینیم.

اما برای گشت و گذار به همراه مربی اجازه بیرون رفتن از مرکز رو دارند و مربیان مهربان حسابی مراقب بچه ها هستند.

جلسات کتابخوانی، تماشای فیلم، برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌های انسان ساز با برنامه‌های مختلف با موضوعات برنامه ریزی، راه های موفقیت و مرور بر زندگی افراد موفق ، مهارت زندگی، حل مسئله، آداب معاشرت و دورهمی شبانه و برنامه‌های مناسبتی از جمله برنامه‌های تربیتی است که برای دختران عزیزمون داریم.

در این شبه خانه یک مسئول فنی، یک مددکار، یک آشپز، یک نگهبان و تیم مربیان با 6 مربی شیفتی در کنار دخترامون، دیگر اعضای این خانواده هستند.

از مهر دل شما هرچه به سایه مهر رسد تمام و کمال صرف رشد و تعالی دخترانی توانمند و موفق خواهد شد.

پخش ویدیو

افتتاح سایه مهر – ویدئو 3

پخش ویدیو

افتتاح سایه مهر – ویدئو 2

پخش ویدیو

افتتاح سایه مهر – ویدئو 1

پخش ویدیو

آنچه در ایام سوگواری محرم و صفر در سایه مهر ها گذشت

پخش ویدیو

سفر زیارتی -سیاحتی نو گلان سایه مهر 1 به مشهد مقدس با مهر نیکوکاری که بانی این سفر شد